Менеджер з продажу логістичних послуг, брокер (US market; remotely)

Якщо Ви вільно спілкуєтесь англійською мовою та знаходитесь в пошуку повністю віддаленої роботи на повну зайнятість з виплатою доходу в USD, запрошуємо ознайомитися з нашою вакансією.

Ми — американська логістична компанія, яка здійснює перевезення транспортних засобів по території США і є одними з топів у цій сфері.

Запрошуємо активних, комунікабельних та стресостійких кандидатів, які готові здійснювати/приймати багато вихідних та вхідних дзвінків на день та надавати «wow» — сервіс нашим клієнтам!

Це робота для тих, хто легко знаходить спільну мову з будь-якою людиною і може продати будь-що або прагне цьому навчитися.

Ми пропонуємо:

  • повне навчання (2 тижні) та можливість почати кар’єру з роботи в парі з найуспішнішими Sales Agents компанії
  • постійну підтримку від супервайзера, менеджерів і колег з будь-якого питання в ході роботи
  • щоденну практику спілкування з американцями — так Ви можете improve your English speaking and writing skills
  • своєчасну виплату заробітної плати в USD (без конвертації)
  • фіксований графік роботи

Тип роботи: лише віддалена (наявність сучасного ПК, високошвидкісного Інтернет-з’єднання, гарнітури, веб-камери та окремого простору для організації робочого місця — a must)

Позиція: Менеджер з продажу логістичних послуг, брокер (US market; remotely)

Зайнятість: тільки повна (8 годин на день, 40 годин на тиждень), понеділок-п’ятниця 15:15—00:00. (Працюємо за часом PST, тому графік роботи змінюватиметься на одну годину при переході на зимовий та літній час.) Часткову зайнятість НЕ надаємо.

Заробітна плата: відсоток від успішних угод + бонуси за 5* відгуки клієнтів + інші привілеї (не менше $700/month). В середньому хороші сейли виходять на дохід $1500−2000. Топ працівники заробляють понад 4000USD/month. Виплата в USD без конвертацій.

Оформлення: Independent Contractor Agreement

Від Вас ми чекаємо:

  • вільне володіння англійською мовою (від Upper-Intermediate та Advanced та вище; не нижче B2, C1)
  • готовність до продажів по телефону
  • здатність здійснювати успішні дзвінки потенційним клієнтам і укладати угоди по телефону (no cold calls)
  • вміння працювати в режимі багатозадачності та швидко реагувати та орієнтуватися в мінливому середовищі
  • досвід у сфері продажу та call center буде Вашою перевагою

Обов’язки включатимуть:

  • обробку вхідних лідів
  • комунікацію (телефонні дзвінки; IP telephony) з клієнтами та перевізниками, продаж транспортних послуг клієнтам та пошук перевізника для кожного (US Market only)
  • планування, погодження та відстеження термінів завантаження та вивантаження; надання розрахункового часу доставки, квот та інших зборів.
  • контроль вантажу в дорозі — GPS-tracking та телефонні дзвінки
  • швидко, ввічливо та професійно відповідати на запити клієнтів по телефону та електронною поштою.

Увага! Перед тим, як відгукнутись на нашу пропозицію, переконайтесь, що Вам підходять умови, які ми пропонуємо і наші вимоги повністю сходяться з Вашими можливостями на навичками.

Для того, щоб відгукнутись на вакансію – заповніть форму нижче:

forms.gle/aqE5iUAuCuHdB2816

або надішліть своє резюме на вказану пошту. 

Якщо Ваш відгук нас зацікавить, наш HR Department зв’яжеться з Вами протягом 2−5 робочих днів.

Джерело

Новини Харкова