Менеджер з організації міжнародних перевезень

52 000 грнВище за середню

Logity 

Харків

Анастасия
+380952025994Показати телефон

Пропонуємо створити резюме!

Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.

Повна зайнятість.

Опис вакансії

Logity є офіційним представником Landstar протягом більш ніж десяти років, надаючи послуги вантажоперевезень великим бізнес-одиницям США, Канади та Мексики. Зараз нас вважають одним із найефективніших представників цієї компанії з найвищою продуктивністю у світі.

Ціла мережа з 9 500 незалежних підрядників — власників потужностей Landstar та 56 000 інших уповноважених постачальників послуг забезпечують роботу системи щодня. І саме ти можеш стати її частиною.

Вимоги:

  • знання англійської на рівні Intermediate та вище;
  • сильні комунікативні навички;
  • організованість та цілеспрямованість;
  • висока працездатність.

Буде плюсом:

  • наявність досвіду роботи за кордоном;
  • наявність досвіду роботи у сфері клієнтської підтримки та міжнародних продажів.

Обов’язки:

  • пошук клієнтів на перевезення вантажу;
  • обробка вхідних звернень;
  • заповнення контрактів на переміщення вантажів у електронному вигляді;
  • взаємодія із водіями;
  • контроль вантажу в дорозі: телефонні дзвінки та GPS-tracking.

Умови:

  • можливість працювати в одному з наших офісів у Харкові, Києві, Львові, Полтаві або Чернівцях;
  • графік роботи: пн-пт, з 14:00;
  • офіційне працевлаштування;
  • система навчання з першої години в компанії;
  • заробітна плата складається із окладу та бонусів за результатами роботи;
  • твоя адаптація триватиме приблизно 3 місяці. Протягом цього часу ти впевнено вийдеш на заробітну плату від 47000 грн/міс. i бiльше. Або навіть раніше — все залежить від твоїх зусиль, працьовитості та бажання заробляти;
  • приємні бонуси від компанії щомісяця/пів року/рік.

Наша місія — наймати на розвивати кращі таланти в країні. Ми у Logity завжди дотримуємося таких цінностей:

1. Клієнтоорієнтованість. Ми зацікавлені у довгострокових відносинах із клієнтами. Тому гарантуємо якість кожної послуги, що надаємо. У цьому нам допомагає власна база водіїв, а також окремий департамент і софт для роботи з клієнтами. Ми вивчаємо складні кейси, розробляємо правила комунікації й робимо все, аби слава про Logity ширилася сарафанним радіо. Так, сьогодні ми — найефективніший представник Landstar у світі.

2. Взаємоповага. Повага один до одного = здорова комунікація у команді. Здорова комунікація у команді = гарний результат. Мотивує, чи не так?

3. Орієнтованість на результат. Ми не женемося за швидкою вигодою. Довгостроковий результат — ось наш орієнтир. Тому ми не боїмося ставити собі складні цілі та досягати їх.

4. Проактивність. Цінуємо кожного, хто вміє приймати рішення та втілювати їх. Хто замість «Хай зробить хтось інший» мислить «А що можу зробити я?». І кожен на своєму місці робить, що повинен, і навіть більше.

5. Розвиток. Найрозумніші люди завжди готові визнати, що чогось не знають. Тому ми продовжуємо вкладати час і ресурси у розвиток нашої команди. Для цього створили власний освітній відділ, навчаємо професії з нуля та протягом всіх етапів співпраці з компанією. Надаємо можливість колегам завжди отримувати актуальні знання та навички, що допоможуть досягати крутих результатів.

Твої дії:

  • надсилай резюме;
  • відповідай на дзвінок;
  • проходь співбесіду з HR-менеджером та перевірку англійської мови;
  • ухвалюй остаточне рішення: я оцінив умови і хочу стати частиною Logity;
  • підкори свого майбутнього керівника (Mentor): переконай його і переконайся сам, що саме тебе не вистачає в його команді.
  • Натисни «відгукнутися» і перший крок до досягнення твоєї американської мрії виконаний!

    Пропонуємо створити резюме!

    Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.

    Джерело

    Новини Харкова