18 500 – 29 000 грнВище за середню
Ставка+премія
Evitek
Харків
Пропонуємо створити резюме!
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
Повна зайнятість.
Опис вакансії
Ми шукаємо спеціаліста для роботи в абонентському відділі компанії «Evitek». Ваша основна відповідальність буде полягати в наданні підтримки і консультацій нашим клієнтам через телефонну лінію та електронну пошту.
Обов’язки:
- Інформування та супровід клієнтів за залишеною заявкою стосовно наших посліг, продуктів та рішень.
- Ведення обліку клієнтів у СРМ системі.
- Роз’яснення процесів, правил і термінів у взаємодії з компанією.
- Вирішення технічних проблем і запитів, співпраця з іншими відділами для швидкого вирішення проблем клієнтів.
Вимоги до кандидата:
- Відмінні комунікаційні навички і вміння працювати з різними типами клієнтів.
- Висока відповідальність і організованість.
- Добре володіння комп’ютером та офісними програмами.
- Досвід роботи в аналогічній посаді буде перевагою, але не є обов’язковим.
Ми пропонуємо:
- Повноцінне навчання для кожного нового співробітника.
- Високу заробіну плату — ставка 18500 грн + преміальна система.
- Графік роботи з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 20.00. Для співробітників з віддалених куточків міста надаємо можливість користування корпоративним транспортом.
- Робота лише з зацікавленими клієнтами (шукати клієнтів не потрібно).
Контактний номер HR-відділу: 0666947698Показати телефон
Пропонуємо створити резюме!
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.