Адміністратор доставки

17 000 – 23 000 грнВище за середню

Япошка 

Харків, вулиця Тобольська, 37 а.

Пропонуємо створити резюме!

Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.

Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року.

Опис вакансії

Ми — мережа ресторанів і доставки «Япошка». Ми віримо у те, що досягти справжнього успіху можна лише у справі, яку ти любиш. Тож щоб разом досягати великих результатів, шукаємо у нашу команду захопленого своєю роботою АДМІНІСТРАТОРА ДОСТАВКИ.

Чому робота у нас буде тобі до смаку:

  • Ти займатимешся улюбленою справою, а ми надамо тобі можливість добре заробляти, вчасно платитимемо і потурбуємось про комфорт на робочому місці.
  • Ти створюватимеш класний сервіс — робитимеш щасливими клієнтів і будеш пишатися своєю роботою.
  • Ти приєднаєшся до крутої команди, де завжди отримаєш допомогу та підтримку колег та матимеш лояльне ставлення керівника.
  • Ти зростатимеш фінансово, якщо докладатимеш зусилля і прагнутимеш більшого.

Ідеально, якщо ти:

  • Маєш досвід роботи на подібних посадах від 1 року;
  • Є досвід організації всіх процесів на підрозділі;
  • Знаєш основи психології з управління та мотивації персоналу;
  • Досвідчений користувач ПК;
  • Маєш відмінні комунікативні та організаторські навички.

Що ми тобі пропонуємо:

  • Стабільну виплату конкурентної заробітньої платні, яку ми, до речі, систематично переглядаємо один раз на рік;
  • Графік роботи: 2/2, з 9.30 до 22- 22.30;
  • Потужну команду професіоналів;
  • Досвідченного керівника, який буде дослухатися твоєї точки зору;
  • Повну самостійність в прийнятті рішень в рамках твоєї зони відповідальності;
  • Звісно ж усі необхідні ресурси для виконання твоїх обов’язків.

Наші додаткові «смаколики»:

  • безкоштовний комплексний обід;
  • подарункові продуктові набори;
  • безкоштовна вечірня розвозка;
  • корпоративні знижки на ресторани та доставку;
  • подарунки на свята та особисті події.

Твої функціональні обов’язки:

  • Організація і координація роботи персоналу ;
  • Ведення каси;
  • Складання робочих графіків, облік кілометражу і амортизації;
  • Контроль термінів доставки.

Якщо ти шукаєш стабільного та надійного працедавця, який в будь-яких умовах виконує свої зобов’язання — віправляй резюме та до зустрічі на співбесіді!

Пропонуємо створити резюме!

Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.

Джерело

Новини Харкова