9 000 – 15 000 грн
Adelina Call Center & BPO
Харків, Салтівське шосе, 8а.
Пропонуємо створити резюме!
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
Повна зайнятість, неповна зайнятість. Також готові взяти студента, людину з інвалідністю, ветерана.
Опис вакансії
В команду міжнародної компанії Adelina Call Center потрібні амбіційні менеджери для обслуговування клієнтів. Ми — найбільший контактний центр України, який вже понад 15 років надає телекомунікаційні послуги, стабільну роботу та забезпечує професійний розвиток своїм співробітникам.
Ми віримо в можливості кожного кандидата і допомагаємо розкрити їх повністю, незалежно від наявності досвіду роботи.
Що потрібно буде робити:
- Швидко засвоювати інформацію
- Якісно консультувати клієнтів
- Дотримуватись правил та стандартів роботи
- Коректно реєструвати інформацію в базі даних
Готові навчатись, розвивати свої soft skills, які в подальшому знадобляться у будь-якій роботі з людьми? А крім цього Ви отримаєте ще:
- Гнучкий графік роботи від 5 годин в день
- Прозорі умови працевлаштування
- Можливість працювати з дому після навчання
- Висока оплата праці (ставка + бонуси)
- Дружній колектив та лояльне керівництво
- Наставництво — система підтримки новачків та подальший розвиток і навчання персоналу
- Робота у комфортному офісному центрі
- Кар’єрне зростання (всі операційні менеджери, team-лідери, бізнес-тренери компанії досягли свого рівня завдяки впевненому бажанню рости професійно)
Які побажання до Вас:
- Знання української мови
- Ввічливість, відповідальність, уважність
- Знання ПК на рівні користувача
- Бажання працювати та розвиватись
Надсилайте резюме або телефонуйте: +38 050 117 90 50Показати телефон, +38 093 175 55 25Показати телефон
Офіційні сайти: www.adelina.com.ua
Ставайте частиною нашої команди, дізнавайтесь більше про компанію:
- https://www.facebook.com/AdelinaCallCenter
- https://www.instagram.com/adelina_call_center/
Пропонуємо створити резюме!
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.